Allez Allez

Je bent nooit alleen, minstens met twee

On-kruid.be

Zaterdag terug een heel toffe namiddag beleefd met een aantal lotgenoten!

We zijn bij de vzw On-kruid.be eens gaan kijken wat ze daar allemaal telen: on-kruid begot!

Een aantal jonge mensen die zowel voor de natuur als voor de mens willen zorgen, telen daar verschillende kruiden en bloemen en maken er thee van. Heerlijke thee!

Zij overtuigen ook landbouwers en er zijn er al een aantal die voor hen ook stroken kruiden en bloemen aanplanten en oogsten.

Neen, geen zwevers, maar geschoolde gasten die op een rendabele manier willen kweken en oogsten, MAAR ondertussen ook voor de bijtjes en heel veel andere insecten willen zorgen.

Ge moet maar eens gaan snuisteren op hun website.

Thorsten gaf ons een heel goed te volgen uitleg en we dronken verschillende theetjes.

Echt heerlijke namiddag beleefd!