Kouterslag Melle
Zaterdag, ondanks het dreigende weer, zijn we met een leuke groep lotgenoten gaan minigolven in het recreatiedomein De kouterslag in Melle.
De start was wat fris, maar de wind op het terrein was een stuk minder dan gevreesd.
We bleven droog en stilaan kwam het zonnetje af en toe eens piepen. Resultaat: een leuke namiddag met gelach om onze professionele (kuch kuch) putts, af en toe zelfs een hole in one, maar vooral verbondenheid en goede gesprekken.
Liep het niet zo vlot? Geen enkel probleem, er was telkens iemand in de buurt om wat bij te staan.
Iedereen met een glimlach en een warm hart nog een drankje genoten in de cafetaria daar en nog wat gekletst.
Kortom, terug een heerlijke namiddag






0